+ Μια ομάδα ανθρώπων (γυναικών και ανδρών, με παιδιά ή χωρίς) για την ασφαλή μετακίνηση όλων μας.

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Φραγκοφονιάς με κάμπριο!


Παίρνω την πανάκριβη αμαξάρα - κάμπριο, τούρμπο, κι όλα αυτά τα φανταχτερά, αλλά τσιγγουνεύομαι ακόμη και τα 5-10 ευρώ του πάρκινγκ.
Παρκάρω λοιπόν στο πεζοδρόμιο, φαρδιά-πλατιά, μέσα στη μέση, αλλά δεν έχω τα κότσια να ρισκάρω ούτε το πρόστιμο, έτσι και μου το ρίξουν.
Γι αυτό κάθομαι μέσα στη ζέστη και στο λιοπύρι και βγάζω τις πινακίδες από το αμάξι, τις ρίχνω στο πορτ-μπαγκάζ, κι αν έρθει κανείς τροχαίος άντε να με βρει να μου ρίξει πρόστιμο.
Είμαι και πολύ μάγκας, ε;



2 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα;!Ποιο σατανικό μυαλό το σκέφτηκε αυτό?????Εμένα ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου...Τελικά δεν έχω καθόλου μυαλό!Θα ήθελα να τον δω να το κάνει αυτό με γκόμενα μαζί....Τσιφουουουουτ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιά γκόμενα; Δεν τον βλέπεις; Μπάκουρας είναι κι έχει βγει με τον κολλητό του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή